4 Aralık 2011 Pazar

Yerlikaya'dan ''yerli'' antrenör uyarısı

Eski olimpiyat şampiyonu Hamza Yerlikaya, ''Teknik kadroda yabancı arayışı, sorumluluktan kaçmaktır'' dedi.Serbest Güreş Milli Takımı'nda yabancı antrenör arayışına eski Avrupa, dünya ve olimpiyat şampiyonu güreşçi Hamza Yerlikaya'dan, ''yerli antrenör'' uyarısı geldi.
Yerlikaya'dan ''yerli'' antrenör uyarısı
''Asrın Güreşçisi'' unvanlı Hamza Yerlikaya, serbest güreş milli takımında ''neşter'' operasyonuyla ilgili ''Vurulacak bir neşter yok'' dedi.
Güreşte yapılacak ''revizyona'' karışamayacaklarını belirten Yerlikaya, ''Önemli olan kriter, başarılı olmak. Ne yaparsan yap, sonunda başarı yoksa yapılan kötüdür. Şu anki görüntü çok kötü. Ben vatandaş Hamza olarak söylüyorum. Deneyimi, parlamentoyu diğerlerini bir kenara bırakın. Olan görüntüden seyreden, ortamı yaşayan mutluysa ben de mutluyum. Mutsuzsa ben de mutsuzum. Şu anda gidişatı çok olumlu göremiyorum'' diye konuştu.
İranlı antrenör Mansur Berzeger ile yapılan görüşmeyi de değerlendiren Yerlikaya,''Teknik kadroda yabancı arayışı, sorumluluktan kaçmaktır. Ben yabancıya karşı değilim. Daha önce 1991'de güreşin temelini kuranlar da yabancıydı. Çok da büyük katkı sağlandı. Bugün Türkiye'de, şu aşamada getirilecek yabancı antrenör, sorumluluktan kaçmak, yükü üzerinden atmaktır. Kendi özüne güveneceksin. Türkiye'de yurtdışında antrenörlük yapabilecek kapasitede, potansiyelde antrenörlerimiz var. Şu an dışarıda görev yapanlar var. Kendi öz sermayemize inmek lazım. Kendimizi değerli görmemiz, güvenmemiz gerekir'' ifadelerini kullandı.
Haberin Kaynaktaki Devamı İçin Tıklayınız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder