30 Ekim 2011 Pazar

Danimarkalı yardım organizasyonları Van yolunda

Danimarka Kızılhaç’ından sonra uluslararası yardım organizasyonu ‘Shelterbox’ ve Danimarka Rotary Klübü de Van’daki depremzedeler için harekete geçti.
Danimarka Uluslararası Kopenhag Rotary Klubü üyesi ve Shelterbox yardım projesine başkanlık eden Çağrı Han Karataş, Van depreminde zarar gören depremzedelerin ihtiyaçlarını yerinde incelemek ve gönderilecek yardım için çalışma yapmak üzere Van’a gitti.
Deprem ve diğer afetler sonrası operasyonlar için geçtiğimiz yıl İngiltere’de kapsamlı bir eğitim gören Çağrı Han Karataş, uluslararası yardım organizasyonu Shelterbox’un Van depreminde zarar gören depremzedelere yardım gönderilmesine liderlik ediyor.İngiltere’den Shelterbox saha operasyonları uzmanı Mark Pearson ile birlikte yardım projesine başkanlık eden Karataş, Türkiye’deki sivil toplum örgütleri, İstanbul ve Ankara’daki Rotary Klüpleri ve Kızılay ile ilişkiye geçerek Shelterbox’un yardımlarının gerçekleştirilmesini sağladı.
Resim Kaynağı: proto-germanic.com
Haberin Kaynaktaki Devamı İçin Tıklayınız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder